نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2600
-
الف
+

بازیگر «ستایش» با «عروس تاریکی» به تلویزیون بازمی گردد

«مرتضی میرباقری» معاون رسانه ملی ایران از نشر سریال های جدیدی مانند «عروس تاریکی» خبر داد.

«مرتضی میرباقری» معاون صدا و سیمای ایران درباره تولید سریال های مختلف در تلویزیون این کشور سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مرتضی میرباقری» معاون سیمای رسانه ملی ایران درباره تولید سریال های مختلف در شبکه‌های این کشور سخن گفت.

«مرتضی میرباقری» با اشاره به این که برای سال روان حدود ۳۰ سریال، طراحی شده است ، گفت : از این ۳۰ سریال، ۲۰ سریال مراحل نهایی تولید و پس از تولید را می‌گذرانند و ۱۰ سریال دیگر هم در مراحل پیش تولید قرار دارند و به زودی فلمبرداری آن ها آغاز می شود.

وی با بیان این که در مجموع ۶۰ سریال در معاونیت صدا و سیمای ایران در مراحل مختلف پیش تولید، تولید و آماده نمایش قرار دارند، افزود : این آمار از نظر کمی نسبت به سال ۹۵ حدود ۸ برابر شده است و از نظر کیفی هم ارتقای قابل توجهی داشته است.

معاون صدا و سیمای ایران درباره ساخت و نشر سریال‌های دنباله دار به باشگاه خبرنگاران جوان گفت : ما امسال دو سریال بالا‌ی ۵۰ قسمت را خواهیم داشت؛ یکی از آن‌ها «عروس تاریکی» است که به زودی برای نمایش آماده می شود.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : فلمنامه دو سریال بالای ۱۵۰ قسمت هم در حال نگارش هستند. امیدواریم در سال آینده سه سریال بالای ۱۵۰ قسمتی را که یکی از آن‌ها سریال کمیدی و مورد دوم هم به نوعی در همین ژانر است را به تلویزیون برسانیم.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر